Autoritate contractanta: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Numar anunt de participare: 129276 / 30.08.2011
Denumire contract: Prestari servicii de publicitate pentru ADR SUD MUNTENIA
Stare procedura: In desfasurare
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A , Localitatea: Calarasi , Cod postal: 910164 , Romania , Punct(e) de contact: Octavian DOBRESCU , Tel. 0242 331769 , In atentia: DANA TRAIAN / OCTAVIAN DOBRESCU , Email: OFFICE@ADRMUNTENIA.RO , Fax: 0242 313167 , Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regional
AUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTE
Nu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de publicitate pentru ADR SUD MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Regiunea Sud Muntenia
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 285,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia de participare:5600 lei;Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional - Axa Prioritara 6 - Asistenta Tehnica D.M.I 6.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura,Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese,Certificate constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului,Copie dupa Certificatul Unic de Înregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil,Informatii privind cifra de afaceri,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minim - 570000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani,Lista de experienta similara,Recomandari de la beneficiari,Informatii privind sub-contractantii,ISO 9001 sau echivalent (copie conform cu originalul) pentru servicii cu caracter publicitar,ISO 14001 sau echivalent (copie conform cu originalul) pentru servicii cu caracter publicitar,ISO 18001 sau echivalent (copie conform cu originalul) pentru servicii cu caracter publicitar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - Minim 285000 Lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 10:00
Locul: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Ofertantilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
VI.3) ALTE INFORMATII
Sursa de finantare pentru acesta achizitie este formata din:Fonduri Europene (Programul Operational Regional) + Fonduri Proprii ADR SUD MUNTENIA
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, Nr.6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021/3104642 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021/3104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021/3191674 , Email: relatiicab@just.ro , Fax: 021/3191674 , Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta in conformitate cu OUG 34/2006. Data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea civila de avocati Tutuianu, Stan si Asociatii
Adresa postala: Bulevardul IC Bratianu NR 7A, ET.1 , Localitatea: Targoviste , Cod postal: 050091 , Romania , Tel. 0245/606035 , Email: sca@tutuianu-asociatii.ro , Fax: 0245/606035
VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
25.08.2011 12:29