Responsabil cu aplicarea prevederilor Legii 544/2001
Popa Alexandra-Elena, expert Birou Comunicare, e-mail: comunicare@adrmuntenia.ro, Tel: +40 242 331 769
Formulare-tip
Modalitatea de contestare
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care o persoană se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
În conformitate cu:
• Art. 32-34 din HG 123/2002 - în cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducerii ADR Sud-Muntenia.
Această reclamație se depune în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților ADR Sud-Muntenia de a răspunde la solicitarea de informații de interes public.
• Art. 22 din Legea 544/2001 - în cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărui rază teritorială domiciliază sau în a cărui rază teritorială se află sediul ADR Sud-Muntenia.
Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la Art. 7.
Lista documentelor de interes public și lista documentelor produse/ gestionate de ADR Sud-Muntenia
Rapoarte privind accesul la informatii publice