Întâlnirea stakeholderilor a avut drept scop prezentarea proiectului UpGradeSME, a obiectivului și a activităților acestuia realizate în prima fază de implementare a proiectului, precum și rezultatelor obținute ca urmare a implementării activităților proiectului începând cu luna aprilie 2016.
O activitate importantă pe care Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia o realizează în cadrul acestui proiect este de a le aduce la cunoștință reprezentanților desemnați să facă parte din grupul actorilor importanți pentru politica de internaționalizare a IMM-urilor, informații cu privire la proiectul UpGradeSME, a activităților, precum și a rezultatelor activităților proiectului.
La acest eveniment au participat reprezentanți ai Universității Politehnica București, reprezentanți ai Camerelor de Comerț Argeș și Prahova, dar și reprezentanți din mediul de cercetare și mediul bancar.
Reamintim că în perioada aprilie 2016 – martie 2021, Agenția, prin Serviciul Dezvoltare, implementează, în calitate de partener, proiectul UpGradeSME, finanțat din programul INTERREG Europe.
Obiectivul principal al proiectului constă în îmbunătățirea politicilor în domeniul internaționalizării IMM-urilor din regiunile și țările partenere, prin intermediul transferului de cunoștințe și bune practici, în vederea creșterii competitivității firmelor.
Proiectul este implementat de un consorțiu format din 8 parteneri din Ungaria, Germania, Olanda, Spania, Portugalia și România.