Detaliu anunt
Tip legislatie: OG 34
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 15.05.2012 09:34
Data acceptarii ANRMAP: 17.05.2012 09:30
Data publicarii in SEAP: 17.05.2012 09:30
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar documentatie: 36043
Denumire contract: Prestari servicii de publicitate pentru ADR SUD MUNTENIA
Data acceptare: 14.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A , Localitatea: Calarasi , Cod postal: 910164 , Romania , Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU , Tel. +40 242331769 , In atentia: Dana TRAIAN , Email: OFFICE@ADRMUNTENIA.RO , Fax: +40 242313167 , Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari servicii de publicitate pentru ADR SUD MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Regiunea Sud MUNTENIA
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii publicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii publicitate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 413,211 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Lot 1 - minim 5000 Lei Lot 2 – minim 1300 lei Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari – Anexa 9 sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) in contul autoritatii contractante -- RO78RNCB0098037561140001-BCR CALARASI Perioada de valabilitate a ofertei - 50 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 50 zile de la data limita de primire a ofertelor. 10& din valoarea fara TVA a contractelor de achizitie publica.garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului, în limita prejudiciului creat, în cazul în care contractantul nu îsi îndeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizând obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul operational regional - DMI 6.2 + Fonduri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006,Declaratie privind calitatea de participant la procedura,Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, în copie conform cu originalul,Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, în copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri în cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pâna la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla în relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie în cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Lista personelor care detin functii de decizie este urmatoarea:
Director ADR – Liviu MUSAT
Director Economic – Mirela TACHE
Presedinte Comisie – Daniela TRAIAN
Membru Evaluator – Liviu OLTENACU
Membru Evaluator – Cristina RADU
Membru Evaluator – Diana NEAGU
, Persoane juridice române-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul emis cu cel mult 30 de zile înainte de data depunerii ofertelor
Persoane fizice române -Autorizatie de functionare / altele echivalente,valabila la data depunerii ofertelor.
Persoane juridice / fizice straine-Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat în limba româna.
Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2010, vizat si înregistrat de D.G.F.P.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
Informatii privind cifra de afaceri - • Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: (2008, 2009, 2010)
Lot 1 - minim 500.000,00 Lei
Lot 2 – minim 120.000,00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani
Lista de experienta similara - Realizarea a cel putin unui contract de prestari servicii de natura si complexitatea celor ofertate de minim:
Lot 1 – minim 250.000 Lei ( experienta in prestarea de servicii publicitate)
Lot 2 – minim 40.000 Lei (experienta in prestarea de servicii publicitate
Contractul/contractele depus/e trebuie sa contina minim paginile care contin informatii cu privire la contractanti, obiectul contractului si valoarea contractului
Se va anexa recomandarea din care sa reiasa modul de îndeplinire a contractului si numarul contractului/contractelor la care se face referinta sau documentul constatator privind îndeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului/contractelor prezentat/e ca experienta similara din partea beneficiarului in copie conform cu originalul.
Portofoliu, mostre, fotografii - Pentru lotul I:
Portofoliu din care sa reiasa capacitatea operatorului economic de a executa contractul. Se vor prezenta fotografii cuprinzând imagini ale: panourilor oudoor, display indoor print tipar lenticular, , tiparituri. Prezentarea unui portofoliu incomplet (outdoor, display indoor print tipar lenticular, tiparituri) va determina descalificarea ofertei.
Standarde de asigurarea calitatii - ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant, cu aplicabilitate in domeniul publicitatii.
Standarde de protectie a mediului - ISO 14001 sau echivalent pentru ofertant, cu aplicabilitate in domeniul publicitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica – Se va desfasura intr-o sigura runda – iar elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt : pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:31.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 10:00
Locul: Calarasi, Str.General Cosntantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa Prioritara 6 - DMI 6.1
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care una sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, autoritate va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice eventuala contestatie se poate depune in termen de maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice al ADR SUD MUNTENIA
Adresa postala: Str.General Constantin Pantazi Nr.7A , Localitatea: Calarasi , Cod postal: 910164 , Romania , Tel. +40 242331769 , Email: achizitii@adrmuntenia.ro , Fax: +40 242313167
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 09:34